عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفالی دلم گرفته و دلم شکسته

عکس های پروفایل دلم گرفته, عکس نوشته دلم گرفته عاشقانه, نوشته های عاشقانه دلم گرفته

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس پروفایل دلم گرفته

این روزها پروفایل ها فرصتی برای بیان احساسات درونی افراد می باشد. در این مجموعه، گلچینی از زیباترین عکس پروفایل برای دلم گرفته فراهم آورده ایم.

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس نوشته با متن غمگین

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس نوشته فانتزی و احساسی

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

امروز هوای شعر من توفانی ست

چون ابر سیاه و قطره ای بارانی ست

امروز دلم گرفته بغضی دارم

حرفم همه آنچه که تو میدانی ست

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

آدمک آخر دنیاست بخند…

آدمک عشق همین جاست بخند…

دسته خطی که تو را عاشق کرد…

شوخی کاغذی مابودبخند…

آدمک خرنشوی گریه کنی…

کل دنیا سراب است بخند…

آن خدایی که بزرگش خواندی…

به خدامثل توتنهاست بخند…

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس پروفایل دلم گرفته

دلم گرفته , هیچ امیدم نیست

غرق بحرم و یک غریقم نیست

میان خیل رفیقان مدعی

مرا یک رفیق شفیقم نیست

هر کسی معشوق خود دارد ولی

من بیچاره را کسی نصیبم نیست

تن افسرده است و روی زرد آلود

ولی به عشق و عشق بازی کسی رقیبم نیست

ستم نکن که گر به ستم باشد

در این جهان به ستم کردن , کسی حریفم نیست

من این دنیا را پاک باختم

در آن جهان نیز کسی شفیعم نیست

مرا که واعظ شهر بودم , اما

در این شهر بی سامان کسی خطیبم

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس نوشته دلم گرفته پروفایل خاص

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

دلم گرفته است برای تمامی لحظات کهنه مردن
برای یکجرعه سر کشیدن سیاهیی ظلمات
برای کینه و نفرت همراه با خنجری در دست
برای شعله شدن در میان خرمن مردمی ابله
دلم گرفته است برای صدای جغد های شوم شبهایم
که در میان ویرانه های این دلم به درد می خواندند
چرا دگر مرا شهامت یک فریاد نمی باشد
چرا به آنکه مرا ننگ می دهد با حضور خود،می خندم
نوای این تپشهای مضحک دلم تهوع آورم گشته
چنین نیاز مضحک نفسهای من به همدیگر،عذاب می دهد مرا
کجاست نعره های مردانه در …

همچنین ببینید : عکس پروفایل دل شکسته و متن های عاشقانه دل شکسته و غمگین

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس پروفایل دلم گرفته دخترانه احساسی

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

هیچ شباهتی به یوسف ندارم...

 نه رسولم,نه زیبایم,نه برای کسی عزیزم,نه چشم به راهی دارم...

فقط...

در " چاه " افتاده ام!!!

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

دلم گرفته از این آسمان تار غریب
از این هوای مه آلودِ بی قرار غریب

صدای گریه باران اسیر یک تب سرد
خدای من چه بهاریست این بهار غریب؟

شبیه غربت هر شب میان مرگ غزل
شبیه مردن مردی که در دیار غریب ـ

دو دست خسته به زانو،دو چشم مانده به راه
ـ چه ناتوان و ضعیفم در این غبار غریب ـ

حساب فاصله ها رفته رفته گم شده است
کنار این همه اندوه بی شمار غریب

همیشه خسته وُ مغلوب،پای عشق و شبی ـ
تمام می شوم آخر در این قمار غریب!

شبی دوباره سحر شد و باز اشک خد …

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس پروفایل دخترانه دلم گرفته غمگین

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

میخندم. . .

آنقدر بلند که. . .

کسی نفهمد. . .

در دلم. . .

چه ها میگذرد. . . (-_-)

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

دوباره با غزلی از تو می شوم لبریز
و با تو می گذرم از خیال مبهم که

غرور جاده ی باران گرفته از ابری
هنوز حسّ مرا می چکانی از غم که

ببار چشم من! از عاشقانه / خالی شو
ببار خاطره! از گریه / ها! خیالی نیست

و زخم های دلم را بُکن نمک گیرت
«دلم گرفته برایت»، همیشه مرهم! که

دلم برای تو اینجا چه خوب می گیرد
هوای فاصله ها هم عجیب بارانی ست

و باز پنجره و رعد و برق و رگبار و
تگرگ و سیلی و این مشت های محکم که …

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

دلنوشته با متن دلتنگی

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

آرہ شــَرمـَنـــدم

وَلــی نـــــه اَز تــو....

اَز آدَمــی ڪــــہ

شــُـدَم بــَعـد اَز تــو

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

عکس نوشته غمگین دلتنگی برای پروفایل

عکس پروفایل دلم گرفته، عکس نوشته پروفایل دلم گرفته ناب غمگین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.