عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس عاشقانه همسرم و عکس نوشته برای همسر

 

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل درباره همسر

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس عاشقانه همسر برای پروفایل

همه ی دردها.همه ی اشک ها…

آسمان رنگش را مدیون  چشمان توست

من…این ارامش را مدیون تو هستم

اسمان برایم سقف نمیشود؟؟!

نشود!!!

زمین زیر پایم استوار نیست؟؟!

نباشد!!!

این ها به چه کارم می ایند؟!

سرم که روی شانه ات باشد هیچ چیز نمیخواهم

نه از زمین نه از زمان

شانه ات بس است!

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته وفاداری به عشق

من که در هفت آسمان یک ستاره هم نداشتم، با آمدن تو دیگر هیچ چیز در دنیا کم ندارم. ماه و همه ستاره‌ها و خورشید به من حسادت می‌کنند.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه همسر

تو سرما بخوری

من هم می خورم !

برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند

این یک اتفاقِ منطقی ست

نه به ویروس ها ربط دارد

نه هیچ چیزِ دیگر

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته برای همسرم

شمــردن بلــد نیستــم ،
امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم ،
یک وقتهــایی هــم می شــود که
یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم …

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته برای همسر با نوشته های بسیار زیبا و احساسی

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سر و کار دارد

ولی من عمر طولانی تر از باغبان دارم

چون همسری زیباتر از گل دارم

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس عاشقانه و رمانتیک برای پروفایل

بــه ارتفــاع ابــدیــت،
دوستــت مــی‌دارم!
حتــی اگــر
بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه،
از لــذت گفتنــش،
امتنــاع کنــم .. .

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل رمانتیک عاشقانه

آغوشت را با تمام دنیا معامله نمیکنم

همین که گرما بخش وجودم هستی دنیایی ثروت است

عاشقانه میپرستمت تا نفس در آغوشت میکشم زنده ام

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته پروفایل می خوامت خانومم

آدما نمی تونن تغییر کنن

رابطه ها نمی تونن عوض بشن

دنیا نمی تونه ثابت بمونه

ولی یه دوست میتونه تا ابد یه دوست بمونه

دوستت دارم تا ابد

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته پروفایل برای همسرم

یـه وقـتهـایـی دلـتـــ مـیـخـواد یــه پـــرانــتـز بــاز کـنـی کـسـى کــه دوسـش داری رو بـــذاری تــوش ! بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدی ،کـه مـبـادا دسـت احـــدالـنـــاسـی بـهـش بـرسـه . . . ! و یــه جــایــی دلــتـــ مـى خـــواد دسـتــشو بــکـشـی . . . نـــگـهش داری . . . صــورتــش رو مــیـون دســتـاتــ مــحکـم بــگـیـری بــگـی : بــبـیـن . . . !

من دوستت دارم

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

زیباترین پروفایل برای همسر

امسال چه سال خوبی بود، انگار با همه سال‌های عمرم فرق داشت. وقتی تو قدم به زندگی‌ام گذاشتی یک سال‌ بهتر از همه سال‌ها عمرم شد. تو چه خوش‌قدم هستی.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته بسیار زیبا و عاشقانه برای همسر

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی نداره تا تو میخندی برایم

پیش تو از یاد بردم روزهای سختی ام را

عشق مدیون تو هستم لحظه ی خوشبختی ام را

تقدیم به همسر عزیزم

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته دوستت دارم خانومم

فرشته نجات من! تو آن معجزه‌گر هستی که دریای غم‌های مرا به اقیانوس آرامش تبدیل کردی.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته عاشقانه

زندگی همینه
انتظار یه آغوش بی منت
یه بوسه بی عادت
یه دوستت دارم بی علت
همسر عزیز، باور کن
زندگی همین دوست داشتن های ساده ست . . .

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل درباره همسر خوب

تو من را بهتر می شناسی
وقتی لبخند می زنم
یعنی دریاچه ای آرام در صبح ام
یعنـــــی
آنقدر دوستت دارم
که هیچ سنگریزه ای
خوشبختی ام را به هم نمی زند !

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل در مورد همسر

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند

همسرم عاشقانه دوستت دارم

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته برای همسر

فقط در شرایط بحرانی زندگی ات متوجه می شوی
چه کسی کنار توست و چه کسی مقابل توست …
کسی که کنار تو می ماند
حتی اگر از خونت نباشد
همخون توست!

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته خانومم تاج سرم برای پروفایل

تو این سکوت بی کسی صدای دلدار و ببین

تو این شبا تو رویاها چهره عاشق رو ببین

وقتی دلت تنگه براش بغض چشاتو میگیره

تو لحظه های عاشقی نم نم بارون رو ببین

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس عاشقانه برای پروفایل

آمدنت به زندگی من و پیچیدن عطر تو در روزگارانم مبارک باشد.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل همسرانه

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است :

چشم و دنیا و دلت !

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس عاشقانه برای پروفایل

گاهی برای از تو نوشتن کم می آورم
باورکن
تمامی این شعرها بهانه است
تنها میخواستم بگویم:
دلم برایت تنگ شده …

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه دو نفره

دوستتــــ دارم همسر خوبم
گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست
تو زیادی دوست داشتنی هستی

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل های زیبا و عاشقانه

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی نداره تا تو میخندی برایم

پیش تو از یاد بردم روزهای سختی ام را

عشق مدیون تو هستم لحظه ی خوشبختی ام را

تقدیم به همسر عزیزم

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته وفاداری به عشق و همسر

وقتی می‌خندی، دوست دارم با خنده‌هایت بخندم و دور تو بگردم.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکسهای عاشقانه زیبا

بیا تا خانه‌مان را روشن کنیم. تو خورشید باش تا من ماه شوم. تو به من بتاب و من تا ابد دورت می‌گردم.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته همسرم

تو برای من شروع تازه‌ای بودی که پنجره‌های امید را گشودی و مرا با شکوفه‌های بهاری و نوای چشمه‌سار آشنا کردی. بی اجازه یک عمر عاشقت می‌مانم.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته پروفایل زن و شوهری

دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل رمانتیک و عاشقانه

تنها برای چشمان تو می نویسم عزیزم

تا بدانی محبت و عشق را در چشمان تو اموختم نازنینم

تنهایم مگزار که عاشقانه تو را دوستت دارم!

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکسهای عاشقانه دو نفره همراه با متن

یک فلاسک چای و یک رودخانه که اعتماد به نفسش از دریا بیشتر است

و تنها یک دوربین ، تنها برای اینکه گرفته باشمت یک سکانس در آغوشم …
اینست تمام دغدغه های مردی که عاشق همسرش است!

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

تصویر زیبا با جمله زیبای عاشقانه برای همسر

همسر عزیزم !بهترین دارایی ام !

با یک حس قشنگ می گویم

همه آرامش من از محبت توست .

مهربانم نثارت می کنم یک قلب پر

از عطر دوست داشتن!

با تمام وجودم می گویم :

” دوستت دارم عزیزم “

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته بسیار زیبا برای همسر

خانه عطر نفس‌های تو را می‌دهد. عطر خانه را با گران‌ترین عطرهای جهان عوض نمی‌کنم.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته رمانتیک برای همسر

تا دیروز …
هرچه می نوشتم عاشقانه بود !
از امروز …
هرچه بنویسم صادقانه است !
همسر مهربانم عاشقانه دوستت دارم …

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته زیبا برای همسر

عزیزم در پناه محبت ات جوانه زدم

و با نسیم صداقتت به بار نشستم

و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم

بهترین بهانه زندگیم

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته دوستت دارم برای همسر

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
همسر نازنینم من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه

لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد . .

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته خانومم برای پروفایل

من آن هستم که در روزگار تنهایی دلم را به عشق تو سپردم و آنگاه که امیدی نداشتم، تو امید من شدی تا زنده بمانم و روزها و شب‌هایم را با تو بسازم.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس عاشقانه وفاداری به همسر برای پروفایل

تو معشوق ناب من هستی، همیشه عاشقت و مجنون تو می‌مانم لیلی جانم!

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته جذاب عاشقانه برای همسر

ازخدا می‌خواستم که روزی بتوانم برای خوشبختی تو قدم بردارم. حالا به تو پیوسته‌ام و دعای مستجاب شده‌ام را به تو هدیه می‌دهم.

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته عاشقانه بسیار زیبا برای همسر

“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش
کنار گذاشته ام . . .

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

تصویر زیبا با نوشته ای عاشقانه برای همسر

چشمانت پر انوار محبت بر دل آشفته دریا زده ام

می تابد و وجودت که نشاط گل سرخ دشت غمه ای من ست

و این حس غریبم که پر از خواستن توست!

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

نوشته جالب و عاشقانه همراه با عکسی زیبا برای همسر

امـتـداد بـازوانـت مـی شـود انـتـهـای دلـدادگـی …
مـی شـود هـمـان گـوشـه دِنـجـی که راحـت مـی تـوان جان داد …

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس عاشقانه دو نفره رمانتیک برای پروفایل

همسر خوبم
دم چشمهایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش…
از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید !

عکس نوشته عاشقانه در مورد همسر؛ عکس نوشته خانومم برای پروفایل

عکس نوشته همسرم تاج سرم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.