عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه با متن های عاشقانه

زیباترین متن های عاشقانه برای عشق و یار را در این بخش مجله آماده کرده ایم.

- چرا رنجم می‌دهی؟
- چون دوستت دارم.
آنگاه او خشمگین می‌شد.
- نه، دوستم نداری. وقتی کسی را دوست داریم، خوشیش را می‌خواهیم نه رنجش را!
- وقتی کسی را دوست داریم، تنها یک چیز را می‌خواهیم: عشق را، حتی به قیمت رنج
- پس، تو به عمد مرا رنج می‌دهی؟
 - بله، برای این که از عشقت مطمئن بشوم

«ایتالو کالوینو»
"بارون درخت نشین" 
متن و شعر عاشقانه جدید و کوتاه برای همسر ، عشق و مخاطب خاص
********************************
فقط تاریکی می‌داند
ماه چقدر روشن است

فقط خاک می‌داند
دست‌های آب
چقدر مهربان!

معنی دقیق نان را
فقط آدم گرسنه می‌داند

فقط من می‌دانم
تو چقدر زیبایی!

«رسول یونان»

*******************************

گفتی دوستت دارم
و من به خیابان رفتم!
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود.

«گروس عبدالملکیان»

*******************************

دستم را زیر سرم می‌گذارم
و به خواب می‌روم
من و دستم هر شب خواب تو را می‌بینیم
عزیزم
ما حتما عاشق همیم
که این همه از هم دوریم.

«غلامرضا بروسان»
متن و شعر عاشقانه جدید و کوتاه برای همسر ، عشق و مخاطب خاص
*******************************
بر ما رقم خطا پرستی همه هست
بدنامی و عشق و شور و مستی همه هست‌
ای دوست چو از میانه مقصود توئی
جای گله نیست، چون تو هستی همه هست

« اثیر اخسیکتی »

*******************************

چیزی بگو
مثل بهار
مثلا شکوفه کن
و یا ببار
مانند رحمتی بر درونم
یا رنگین کمان باش و
روحم را در آغوش بگیر
چیزی بگو
فراتر از حرف باشد
جانم را لمس کند
چیزی بگو
مثلا "کنارت هستم"

«تورگوت اویار»
"ترجمه: مجتبی نهانی"
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.