عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

عکس پروفایل

جملات و پیام های عاشقانه برای همسر

عشق یَعنی وُجود تـــو

حضورِت یَعنـی خوشبَختی

خوشبَخـتـی یَعنی با تو بودَن

با تــــــــــو

بودن یَعنی تَنها آرزوے مَن

***

گذشته دروغی بیش نیست...!

و خاطره بازگشتی ندارد

و هر بهاری که میگذرد

دیگر برنمیگردد...

و حتی شدید ترین

و دیوانه کننده ترین عشق ها نیز

حقیقتی ناپایدارند.

***

پیامک احساسی عاشقانه برای همسر

بین ما همه چیز تمام شده است

غیر از یک چیز

که من هنوز دوستت دارم...

***

تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم

***

با حال خراب و خسته ام کاش رفیق

پیش دل من نمی شدی فاش رفیق

از من که گذشت و از دلم اما تو

بی عشق مراقب خودت باش رفیق

***

دلم پیش توست

و امروز بیشتر از همیشه

حاضرم بهترین داشته هایم را

بدهم تا بتوانم تو را با تمام غمم ببوسم ،

بیشتر از هر چیز دلم میخواست

میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و

تا هنگام مرگم به تو نگاه کنم ...!

***

عاشقانه

نگه داشتن یک زن

بلد بودن می‌‌خواهد

یک زن از تمام مردانگی یک مرد

هیچ نمی خواهد

جز یک خیال راحت

که همانطور که هست

دوستش بداری...

***

زنها نمیگــویند دوستت دارم

آن ها دوستت دارم هایشان را هر روز صبح رویِ میــز میچیننــد.تویِ غذایتان میریزنــد،

اگــر رویِ مبل خوابتان بـرددوستت دارمِشان را

رویتان می کشـند

گاهی هم،یک دوستت دارمِ زرشکــیِ خوشرنگَش را روی لب هاشان میمالنــدو یا لای موهای بلندشان میبافنــد

زن ها نمیگــویند "دوستت دارم"

زنها ثابت میکننـــد . . .

***

عاشقت خواهم ماند، بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت

بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

پیام عاشقانه برای عشق

عجب جوش و خروشی بود عشقت

خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

عجب آدم فروشی بود عشقت

***

بهترین اس ام اس عاشقانه

می خواهم “عشق” بماند و
لبخندی که هدیه لب های توست
می خواهم من باشم
و تو باشی
و یک زندگی
سرشار از انعکاس ما …
می خواهم عاشقت باشم!

***

به صحرا بنگرم صحرا ته وینم
به دریا بنگرم دریا ته وینم
به هر جا بنگرم کوه و در و دشت
نشان روی زیبای ته وینم

***

من مردی را می شناسم که قلب مرا ربوده و او من را عاشقانه “همسرم” خطاب می کند

***

فدای ناز عشقت ناز دانه
که عشقت کنج دل زد آشیانه

***

✅ مطلب مشابه: متن و جملات عاشقانه کوتاه + دلنوشته های احساسی و رمانتیک عشق

دوست داشتن

آخرین داشته‌ی آدمی است

پنجره را باز بگذارید

ما چیزی برای پنهان کردن نداریم ...!

***

بیدار شو!

من برای دوست داشتنت،

به خورشید رو زده ام!

بیدار شو!

بهشت، بالا پوشش را کنار گذاشته!

باید از زر بافت عشق،

خیالی بر اندامت بپوشاند!

تو، صبح را زیباتر کرده ای...

و من غرق لب هایی که

از نوای لحن موسیقی آرام قلبم،

پر شده باشد...

کجای جهان ایستاده ای،

که خورشید دارد بندبندم را

از شور دستانت می‌سوزاند؟!

***

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

پیام عاشقانه برای عشق

هربار کـِ نِگاتـ میکنمـ به انتخابمـ مُطمئِن‌تر میشَمــ

***

جملات ویژه برای عشقم

تو نقطه شروع همه اتفاقات خوب زندگی ام هستی و
بهترین هدیه از سوی خداوند
عشقم نسبت به تو حد و مرزی ندارد
دوستت دارم

***

همسر عزیزم
تو تنها یار و همدم زندگی ام هستی
چه بخواهی، چه نخواهی تا ابد در قلب من می مانی
دوستت دارم

***

عآشقتـــ بودمـ

عآشقتـــ موندمــ

یآدتـــ بمـونہ ...این من بودمــ ڪہ پآیہ عشقمـون موندمــ

***

زمان ...

طولانی می شود برای کسانی که غصه دارند.

کوتاه می شود

برای کسانی که شاد هستند.

دیر می گذرد

برای کسانی که منتظر هستند...

زود می گذرد

برای کسانی که عجله دارند

اما ابدی میشود برای کسانیکه عاشق هستند

منبع: پیام عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.